چه نشان می دهد کف آلود تاریک ادرار برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را کشف آنها کف آلود ادرار تیره. این علامت ناخوشایند ممکن است برخی از اختلالات زمینه ای را نشان دهد. چه کف آلود و ادرار تیره برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

ادرار تیره کف آلود

هنگامی که سیستم فیلتراسیون کلیه آسیب دیده است کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون و حفظ مواد مغذی در بدن به طور معمول. سپس، مقدار زیادی از پروتئین در ادرار ممکن است نشت، و در نتیجه ادرار کف آلود.

همانطور که برای ادرار تیره، نشان می دهد که تغییر رنگ ادرار. خیلی اوقات، ادرار تیره نشان می دهد سلول های قرمز خون در ادرار. در درمانگاه، خون هماچوری و یا ادرار تماس بگیرید.

پروتئینوری و هماچوری در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

اگر چه هر دو پروتئین و بیمار هماچوری نیاز به پرداخت بسیار توجه به آنها، پروتئین خیلی بیشتر شدید از هماچوری. این به خاطر از دست دادن پروتئین می تواند به سوء تغذیه، ریزش مو، التهاب یا آسیب بیشتر کلیه به راحتی منجر شود.

چگونه برای مدیریت ادرار تیره forthy ناشی از نارسایی کلیه؟

به عنوان اختلال کلیوی علت است، درمان موثر برای جلوگیری از سلول های قرمز خون پروتئین و از فرار و بازسازی سیستم فیلترینگ از کلیه ها. سه روش درمان ممکن است مفید باشد.

- سلول های بنیادی: اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است اختلالات سیستم ایمنی ایجاد می شود، سلول های بنیادی بهترین گزینه است.

- میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: هنگامی که نارسایی کلیه است با توجه به وضعیت کلیوی بدون اکسیژن و ایسکمیک، این Osmotherapy پزشکی مفید است.

- درمان سلول های بنیادی: اگر تقریبا تمام عملکرد کلیه از بیماران از دست داده است، سلول های بنیادی درمان می تواند کمک به بازسازی ساختار کلیه شما.

طرح درمان فرد باید در وضعیت بیماری بیماران بستگی دارد. برای مشاوره شخصی برای بهبود وضعیت کلیوی و درمان ادرار کف آلود سیاه و سفید خود را، ترک سوال خود را در فرم زیر وارد نمایید.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1875.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی، درمان نارسایی مزمن کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: